Forum Forum klasy 2blo Strona G│ˇwna Forum klasy 2blo
Forum klasy 2blo
 
 » FAQ   » Szukaj   » U┐ytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   » Zaloguj 

Bardzo denerwowałam sie na sama mysl o goleniu okolic wieci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2blo Strona G│ˇwna -> Sprawdziany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 698
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:00, 09 Kwi 2014    Temat postu: Bardzo denerwowa┼éam sie na sama mysl o goleniu okolic wieci

chcia┼éam tylko wymienia─ç sie pogl─ůdami z kobietami takimi jak jak, i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Twoja wypowied┼║ jest dla mnie nadziej─ů strasznie boje si─Ö ┼╝e to b─Ödzie bole─ç .. Polecam i ten Osrodek Afrodyta i lekarke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z g├│ry dzi─Öki :*
Przyjdzie prawie wiosna i zacznie się dla was pora miłosna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i HELP!
[link widoczny dla zalogowanych]

Byle nie jaja... [link widoczny dla zalogowanych] Polecam bo naprawd─Ö warto.
Z tego co piszesz to tw├│j ch┼éopak jest nieco zazdrosny o Tomka . Bo nie ma co ukrywa─ç, ┼╝e jego ┼╝ycie zmieni si─Ö ca┼ékowicie, to ju┼╝ nie b─Ödzie romans, czy te┼╝ flirt, mi┼éo sp─Ödzone chwile kiedy ma si─Ö na to ochot─Ö, to b─Ödzie ju┼╝ szara rzeczywisto┼Ť─ç, codzienno┼Ť─ç, a to ju┼╝ nie jest takie kolorowe-niestety!!!!! Do Faceta kt├│ry zna temat: Mam m─Ö┼╝a,jest wszystko ok ale nie mam kole┼╝anki takiej w┼éa┼Ťnie od kina,kawki czy ploteczek. Nie ma problemu, w┼éa┼Ťcicielem salonu mo┼╝esz by─ç bez ┼╝adnej szko┼éu b─ůd┼║ sko┼äczonego kursu. [link widoczny dla zalogowanych]
pomy┼Ťlcie - to jest stwierdzenie, ┼╝e ma┼éze┼ästwo zosta┼éo zawarte niewa┼╝nie, czyli nie mog┼éo by─ç zawarte, ale zosta┼éo zawarte - ┼╝e by┼é to b┼éad, bo by┼éy konkretne przeszkody do zawarcia tego ma┼é┼╝e┼ästwa Ile czasu obrzek sie utrzymywal? Czy to dobra kwota to zalezy od twojej obecnej pracy, pozycji, wieku wyksztalcenia, doswiadczenia zawodowego, ilosci znanych jezykow, itd. Bratowa twierdzi, ┼╝e to szatan na pokuszenie postawi┼é mi go na drodze... [link widoczny dla zalogowanych] Na miejscu (po staniu 50 min w korkach) okaza┼éo si─Ö, ┼╝e do zap┼éaty jest 1z┼é za wynajem + 49zl za p┼éyn do prania, bo bez p┼éynu nie wypo┼╝yczaj─ů. mo┼╝e tak zamiast tylko czyta─ç i czeka─ç na nowe wypowiedzi, sami by┼Ťcie co┼Ť napisali.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczynałam z Jillian Michaels - 30 day shred.
[link widoczny dla zalogowanych]
ci─ůgle nuce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zaczelam 3 tyg temu ..

Oprocz restylanu jest Juvederm, surgilips o kt├│rym duzo si─Ö pisze na forum ale nie wiem co to.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama się wybieram do Galasa w tym tygodniu i bardzo jestem ciekawa co ze mnie zrobi... No i wyszłam z kwitkiem, a za niecałe 10 min wizyty zapłaciłam 100 zeta..
Super ,ze je robisz .Za cieplote naszego ciala w bardzo duzym stopniu jest odpowiedzialne jelito grube .Ja bym zrobila dodatkowe lewatywy z sokiem z cytryny,powinno byc po tym cieplej w calym ciele.Sprawdz.Lewatywa z 1,5 litra cieplej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do wyzej-bardzo smieszne [link widoczny dla zalogowanych] Ale dziewczyny przyznacie ┼╝e pogoda sprzyja zmro┼╝onemu piwku?
hej chcia┼éam si─Ö dowiedzie─ç gdzie mo┼╝na dosta─ç ten szmpon bo te┼╝ mam podobny problem. tylko nie zapomnijcie napisacjesli beda juz pierwsze efekty... Tyle si─Ö naczyta┼éam o chi┼äskich \zi┼é├│kach\, ┼╝e mam do┼Ť─ç najlepiej zadzwonic 668 053 407. I w r├│┼╝owych butkach si─Ö jest nienormalnym? [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝na tak? na Kurdwanowie to tylko GALERIA FRYZUR na ┼╝aka 19 zaraz przy p─Ötli tramwajowej .pani Danuta jest najlepsza pe┼éen profesjonalizm jest ┼Ťwietn─ů fryzjerk─ů a przy tym strasznie sympatyczna .korzystam z jej us┼éug od 9 lat jak pracowa┼éa jeszcze w salonie TRENDY na polot├│w POLECAM tel: Ale sprobuje. Mam podluzna twarz!! Dzieci zachwycone balonami, bo wszystkie by┼éy pompowane helem i dynda┼éy pod sufitem. mam 30 lat i jak wspomnialam jestem tu ,dzisiaj mija dokladnie trzy tygodnie.Mieszkam niedaleko verony. co do q10 to sa oszusty chodze tam od poczatku,pomijam fakt ze cochwile nowa fryzjerka,na swoiu stronie maja promocje!!!
CZEKAMY NA INNE OPINIE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zwa┼╝ajcie na ten feren, poprostyu je┼Ťli znacie taki starszy latynoski kawa┼éek dyskotekowy, to dajcie tytu┼é, a ja sprawdze, czy to ten, oki ?

Oczywiscie sama herbatka nie odchudza bo bylo by to zbyt proste Mam 165 cm wzrostu i waze 51, 5 kg rano.
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc wam widze ze forum ruszylo pelna para- i bardzo dobrze
A co tam u fatalnego zauroczenia os├│bki z czarnym nickiem 6 lat no to nie┼║le , chyba jeste┼Ť tu najstarsza starzem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
p┼éatki mog─ů zatka─ç odp┼éyw wanny lub brodzika, w┼é├│┼╝ wi─Öc tam sitko z kuchennego zlewu i pod┼é├│┼╝ pod nie p┼éatek g─Östej gazy!
sn - poród siłami natury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka :*

Teraz prosimy o wypowiedzi (mniej wybrednych) pań ! [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym wszystko zalezy od zrostu oraz od stanu kosci po wyjeciu grotów...
TYLKO UWAGA..NIE POLECAM TYM, KT├ôRYM PRZET┼üUSZCZAJ─ä SI─ś W┼üOSY, PO DRUGIE OD OLEJKU W┼üOSY ┼ÜCIEMNIEJ─ä TROCH─ś... SMIERDZISZzzzzzzzzzzzzzzz 1. Wesz┼éam tutaj przez przypadek i te┼╝ chc─Ö si─Ö z Wami podzieli─ç moim problemem , bezsenno┼Ťci─ů.Cierpi─Ö na ni─ů od oko┼éo dziesi─Öciu lat.Wcze┼Ťniej by┼éo idealnie z trudem wysiedzia┼éam do 22godz wstawa┼éam bez problemu o godz 6.Potem zacz─Ö┼éam pracowa─ç tylko na nocki po latach dosz┼éa menopauza.Dok┼éadnie pami─Ötam noc kiedy ju┼╝ do rana nie zasn─Ö┼éam.By┼éa w ci─Ö┼╝kim szoku bo taka sytuacja nigdy nie mia┼éa miejsca niestety kolejne noce by┼éy identyczne i tak jest do tej pory,je┼╝eli uda mi si─Ö zasn─ů─ç to ju┼╝ jest wtedy godz 4,5 i wtedy mog─Ö spa─ç ca┼éy dzie┼ä budz─Ö si─Ö i zasypiam.Po kilku nie przespanych nocach w ko┼äcu wspomagam si─Ö tabletka nasenn─ů jest to Nasen, Hydroxyzyna,Miansec kt├│re przepisuje mi moja p.dokt├│r psychiatra.Boj─Ö si─Ö tych lek├│w bo bardzo uzale┼╝niaj─ů.Moja p.lekarka m├│wi , ┼╝e najbezpieczniejsza jest Hydroxyzyna ale po kilku dniach regularnego brania przyzwyczajam si─Ö do niej i potem nawet 4 tabletki przed snem mi nie pomagaj─ů.A rano nie mog─Ö si─Ö wybudzi─ç jestem nieprzytomna, mam problemy ze wstaniem.Jestem leczona na zesp├│┼é depresyjno- l─Ökowy w zwi─ůzku z tym par─Ö miesi─Öcy wstecz mia┼éam lek Tritico bardzo dobrze po nim spa┼éam i wcze┼Ťnie rano wstawa┼éam bez problemu ale nie pomaga┼é mi w tym moim drugim schorzeniu i problem bezsenno┼Ťci powr├│ci┼é. mam 14 lat i nosze duze 75C i mam 168cm wzrostu i waze 50 kg i jedna wypowiedz mnie zachecila i pocieszyla. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wyd┼éu┼╝am ju┼╝ 8 tygodni, w pi─ůtek mam kontrole u lekarza. dr. Og├│lnie te masochistyczne ─çwiczonka s─ů bardzo przyjemne, wr─Öcz relaksuj─ůce, po sko┼äczeniu serii cz┼éowiek od razu ma ch─Ö─ç na wi─Öcej Wczoraj pr├│bowa┼éam przekona─ç do nich moj─ů mam─Ö...niestety..wymi─Ök┼éa po 3 pierwszych powt├│rzeniach...i m├│wi do mnie...dobre te ─çwiczenia, zm─Öczy┼éam si─Ö chyba jestem jakims fenomenem, bo si─Ö w og├│le nie m─Öcz─Ö, tylko t─Ötno nieco mi w g├│r─Ö skacze. strasznie boli... Koledze sie udalo podobno. Naprawde chcialbym wiedziec jaki jest tego tytul . zakupilam paste lacalut actif dzis.
Kruk 3.
[link widoczny dla zalogowanych]
caluski
Polecam super fryzjerkę w Sosnowcu, Pani Joanna Jaskóła, studio Kameleon, ul.
[link widoczny dla zalogowanych]

hej słuchajcie ja mam troszke inny problem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mialam i polecam zabieg usuwa du┼╝o przebarwie┼ä ja mialam przed wybielaniem Zawsze interesowa┼é mnie ten temat....troszk─Ö gorzej by┼éo z praktyk─ů..>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pamietam tylko,ze mial ostatnie zyczenie,a przypadkowo i na zarty powiedzial do Alladyna:idz do diabla(koles oczywiscie zniknal)czy cos takiego
Witaj,mari-ola,ch─Ötnie odpowiem na na Twoje pytania,ale czy nie s─ů one zbyt wczesne?Dzisiaj mija tydzie┼ä od Twojej operacji,to jest sprawa baaaaaaardzo ┼Ťwie┼╝a.Odczekaj ok.2-3 tygodni i wtedy stwierdzisz ,co z dolegliwo┼Ťci zosta┼éo,a co min─Ö┼éo (lub pojawi┼éo si─Ö nowego).U mnie wi─Ökszo┼Ť─ç dolegliwo┼Ťci odezwa┼éa si─Ö prawie po miesi─ůcu.Ma prawo Ciebie co┼Ť gnie┼Ť─ç,dusi─ç)) itd.,ja wiem,┼╝e to nie nale┼╝y do przyjemno┼Ťci,ale wa┼╝ne,┼╝e to minie...kiedy┼Ť.K┼éopoty z oddychaniem mam spore,┼éapi─Ö powietrze jak ryba,m─Öcz─Ö si─Ö bardzo szybko ,ale mam czeka─ç jeszcze ok.miesi─Öca lub wi─Öcej - tak stwierdzili lekarze.Mam by─ç cierpliwa,bo ta burza w moim organi┼║mie jest normalna - hormony to nie przelewki.A do ko┼äca sierpnia prawie zapomnia┼éam,┼╝e je mam...a potem si─Ö zacz─Ö┼éo.01.12.
[link widoczny dla zalogowanych]

zamiast za operacje we┼╝ si─Ö lepiej za intensywne ─çwiczenia i stosuj do tego odpowiedni─ů diet─Ö,poprzez ch─çby same brzuszki (100 dziennie) po roku b─Ödziesz mia┼éa pi─Ökn─ů rze┼╝b─Ö brzucha. [link widoczny dla zalogowanych] Pomara┼äcz, turkusowy, zielony.....
POKA┼╗ MI DRUG─ä RELIGI─ś, KT├ôREJ G┼ü├ôWNYM PROROKIEM JEST TAKA SZUJA JAK MAHOMET (niech go piek┼é├│ poch┼éonie) !!!!- oczywi┼Ťcie serce zacz─Ö┼éo wali─ç mi jak oszala┼ée . pol-ka a co znaczy uw┼éaczaj─ůce One chyba nie kochaj─ů i nie rozpieszczaj─ů sowich ulubie┼äc├│w Ja wprost to uwielbiam go rozpieszcza─ç a np wykorzystuj─ůc 69 to te┼╝ jest milutko na allegro juz zarowno kosmeyuki jak i inne rzeczy i jestem zawsze zagdowolona Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
no nie wiem czy isc na ten laser ale moze lepiej sprobowac najpier pojde na konsultacje do specjalistow od bli┼║niowcow i zobaczymy co bedzie dalej pozdrawiam a w ktorym miejscu masz blizne? Moze dowiedzcie sie w s─ůdzie dlaczego nic sie nie dzieje. nie jeste┼Ť pe┼énoletnia ? W moim przypadku tak by┼éo, ze zacz─Ö┼éo si─Ö od marzni─Öcia r─ůk (choroba Raynaud), a potem zacz─Ö┼éo si─Ö w┼éa┼Ťnie dr─Ötwienie w nocy, 3 miesi─ůce 4-5 godzin przerywanego snu. A i jeszcze przypominam ┼╝e jest zimno na dworze i ubieramy si─Ö ciep┼éo i zahaczanie kolczykiem o ubrania powoduje zaczerwienienia nawet przy zagojonych kolczykach. Nie ma jej do tej pory Mo┼╝e co┼Ť si─Ö kroi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdarzalo mi sie to raz do dwoch razy w miesiacu az powiedzialam o tym rodzicom poszlam do lekarza, mialam chyba wszystkie mozliwe badania i nikt nie wiedzial co mi jest, nawet padly podejrzenia ,ze mam epilepsj─Ö ( padaczk─Ö) jednak zostala ona wykluczona po przeprowadzonych badaniach .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem co moglo byc byc jeszcze pomocne...wizyty u lekarzy nic nie daja.Boje sie,ze kiedys sparalizuje mi ręke całkowicie....mam 47 lat...jak sobie z tym radzic??
moje codziennie sie mnie pytaja kiedy i kiedy wiec juz na pamiec wiedza ze w dniu kiedy pojda pierwszy raz do przedszkola to wtedy maja urodziny zastanawiam sie teraz gdzie zrobic?( mieszkanie czy plac zabaw) adrietta a twoje tez tak sie domagaja?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2blo Strona G│ˇwna -> Sprawdziany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin